en paus i allt pluggande

2013-11-14 // KLOCKSLAG 18:05:12 //
Håller just nu och pluggar fysik, har precis skrivit klart ett tidningsrepotage och har ungefär allt kvar hahah. Var tvungen att ta en liten paus innan jag skulle bryta ihop och dö. Så passar på att blogga lite nu. Dagen har vart bra, började runt nio med en dansredovisning, gick väll sådär. Vi var inte så bra förberedda då sjukdomar har kommit i vägen och allt vart kaos typ, men jaja nu är det gjort så det är skönt! 
Fredag imorgon, så sköönt! Är fortfarande inte säker på mina planer inför helgen, det är konfaläger men är osäker på om jag ska fortsätta eller inte, känns som om jag har så sjukt mycket just nu så jag inte hinner med het enkelt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback