innan jag somnar och försvinner i drömmarnas värld

2013-11-09 // KLOCKSLAG 23:36:38 //
Amen liten mysi rubrik, tycke det lät lite gulligt, heheh. Ska ialafall sova om sisådär en halvtimme, vet att jag kommer fastna ett litet tag vid mobilen eller datorn så yes. Dagen har vart najs, var på City Gross med pappa och fick med oss en massa goda grejer hem ska visa två grejer imorgon som jag varit så glad över hahah, yepp jag gillar saker man kan äta/dricka.
 
Funderar på om jag ska skriva planer för imorgon eller spara det till ett inlägg imorgon, jag vet inte riktigt vad ni tycker om sånahär små och rätt snabbgjorda inlägg. Det är ju lätt för mig att göra fast ni kanske tycker det är skittråkgt att läsa?
Kommentarer
Postat av: någon rolig

Det är bra, men inte för ofta bara! :)

2013-11-10 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback