sju saker ni inte visste om mig

2013-11-18 // KLOCKSLAG 21:58:58 //
Jag älskar, alltså verkligen älskar när någon håller på med mitt hår. Får typ rysningar för det är så underbart, hahah.
 
Det absolut sötaste djuret som finns är igelkottar. Började som ett skämt med Saga, hahah men nu är det verkligen seriöst. Jag. Ska. Ha. En. Igelkott. Punkt slut.
 
Jag tycker inte om fisk, fyyyyyy.
 
Jag kan inte hålla rent på mitt rum i mer än två dagar, det går inte seriöst hur lyckas folk?!
 
Det roligaste med att fota är att redigera och se slutresultatet!
 
Jag är kär i mitt nya objektiv!!
 
Typ alla mina kompisar har trott jag vart värsta bitchen, tills dom lärt känna mig och märkt att jag är helt tvärtom. Människor, sluta ha förutfattade meningar säger jag bara!!
Kommentarer
Postat av: Uknow

True True!

2013-11-18 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback