Svar på en massa kommentarer!

2013-11-02 // KLOCKSLAG 19:06:34 //
Hej! Jag undrar vart du har gjort din header? Verkligen jätte fin! <3 eller gör du headers åt folk? Btw jätte bra blogg <3
Tack så jättemycket! Har fått jättemånga frågor om vart jag gör min header och jag gör dom alltid i Photoshop, där redigerar jag även alla mina bilder! Det här med att göra headers/designer till andra är inget jag gör just idag, men det kommer komma ett inlägg om en ideé nu någongång i veckan.
 
vart kan man köpa ljusen?:)
Jag, som bor i Örebro, kan köpa Yankee Candle's ljus i en butik som heter Katarina's som ligger på köpmansg. Jag vet dock inte vart man annars kan köpa dom i butik, men dom har en hemsida man kan beställa ifrån så googla bara upp det. Dock är det ju lite tråkigt för då kan man ju inte lukta på dom.
 
Precis hittat till din otroligt fina och inspirerande blogg! Men jag undrar vart du köpt parfymen? har hört andra som också gillar den. Supersnällt om du kunde svara :D 
Ha det bra!
Åh tack!! Jag hade väldiga problem med att hitta den, tills jag tillslut hitta den på flygplatsen i NY. Den finns oftast i "små" parfymerier. Har hört att den funnits på Parfymeri L, men har själv inte hittat den. Är det någon som vet vart den finns??
 
Hej:) 
Du var ju väldigt nyligen i New York jag ska dit under våren nästa år och undrar om du har några super tips på vad man ska besöka? :D 
KRAM
Hmm.. gud det finns så sjukt mycket ställen!! Skulle kunna göra ett separat inlägg om NY och platser som man verkligen ska besöka! Jag har ju fortfarande inte äns visat bilder därifrån, herregud Agnes!!!
 
Åh jag är så sjukt nyfiken på den där foundationen, håller den sig matt eller blir den glansig? :)
Den håller sig matt! Jag har inte ett glansigt ansikte, men i T-zoonen kan jag ibland bli fet. Men jag har hört från flera personer med oljigt ansikte att den verkligen håller och jag verkligen älskar den!!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback