Andledningen till den dåliga uppdateringen!

2013-10-06 // KLOCKSLAG 21:16:54 //
Som ni ser på bilden har min design , eller bloggen kanske jag ska säga då det inte är designen det är fel på, spårat ut helt och hållet. Jag vet verkligen inte vad som har hänt och jag har försökt fixat det i typ tre dagar nu utan något resultat. 
Jag har mejlat blogg.se i hopp om att dom kanske vet vad felet beror på, så väntar på svar från dom ialafall. 
 
Jag är en sån person som inte tycker att det är kul att göra grejer när det inte är fint och rent runtom mig, samma sak gäller med bloggen. Är designen konstig/ful så tycker jag inte det är kul så därför har jag inte bloggat något. Så fort dethär är fixat lovar jag regelbunden uppdatering ialafall!!
Kommentarer
Postat av: KLARA DAUN

Hej:)
Du var ju väldigt nyligen i New York jag ska dit under våren nästa år och undrar om du har några super tips på vad man ska besöka? :D
KRAM

2013-10-09 @ 14:03:26
URL: http://klaradaun.forme.se
Postat av: Sanna Johansson

Åh vilken fin blogg!

2013-10-09 @ 22:53:56
URL: http://sannasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback