good night

2013-10-15 // KLOCKSLAG 22:49:16 //
Det var sjukt längesen jag gjorde ett sånthär "godnatt" inlägg, så fick lust att bara skriva lite innan jag ska sova. Inte för att jag har något speicellt intressant att skriva om. Städade mitt rum i typ en timme då det var ett bombnedslag i min garderob, och är liksom fortfarande inte klar för det var så enormt långtråkigt. Sen hamnade jag helt plötsligt i Majsens säng och kolla på när hon byggde ihop en Ikeamöbel, jag var också så snäll att jag hjälpte till. 
 
Morgondagens planer då. Ska iväg till min läkare på morgonen, runt åtta, så kommer komma till skolan runt 9-10 beroende på vad hon tänkt göra med mig. Hahah nejmen, usch vad hemskt detdär lät, okej skitsamma. Sen äre vanlig skoldag och sedan hem och sen ska jag plugga! Ska försöka få in ett eller flera blogginlägg också.
 
Nu vet jag varför jag inte gör sånnahär inlägg längre. Jag får alltid värsta skrivar kicken, så skulle kunna babbla på om vad som helst på flera hundra rader. Plus att jag bara blir oseriösare och oseriösare.
Så nu ska jag istället släcka och sova, godnatt sötnosar!
 
Kommentarer
Postat av: Sofia R

Såå fin blogg , bloglovinbyte?

2013-10-17 @ 18:48:36
URL: http://sofiars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback