New week

2013-10-15 // KLOCKSLAG 17:14:10 //
En randombild med nya objektivet då jag bara redigerat ögonen!! Säger bara en sak, det är gryyyyymt!
 
Okej, ny vecka, nya möjligheter. Började med veckan igår med skola och tidig kväll under världens gosigaste täcke och serier. Skolan idag var helt ok, vi gjorde inget speciellt. När jag kom hem skulle jag ta och göra hjärtplättar, det gick dock inte så bra. Smeten fasta i stekpannan och det brändes fast och jag fick inte bort det. Så det stank bara lite rök i huset där ett tag, hahah. Så gåre när Agge ska laga mat ensam hemma..
 
Nu ska jag ta och städa och plugga lite, hinner jag ska jag försöka fota lite också. Kanske får till någon fin höstbild även fast det redan är mörkt ute. Åhh, hatar det!!
 
 
Kommentarer
Postat av: Felicias mode

Din header är så fin! :)

2013-10-15 @ 20:53:22
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback