todays - floral skirt

2013-09-14 // KLOCKSLAG 19:14:00 //
Tog på mig min älskade kjol ifrån Brandy Melville idag till en basic vit thirt! Så sjukt enkel outfit, men ändå superfint.
 
Måste bara berätta hur jädra pinsamt det var att ta domhär bilderna mitt på gatan där det kommer och går folk/bilar hela tiden. Dels kom det fram en gammal tant och hennes typ barnbarn och ba "nemen vad är detdär till för projekt" och jag var inte berädd på det så jag bara stod där som ett fån och fick fram att det var till min blogg. Asså fyyy vad pinsamt det vaaaaaa.
 
Haulen laddas upp nu, så den första delen kommer förhoppningsvis ikväll!!
Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Snygg outfit :)

2013-09-14 @ 21:38:16
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback