craving for candles

2014-04-23 // KLOCKSLAG 19:31:00 //
Idag när mamma och jag gjorde några ärenden på stan så sprang jag även in i den "nyöppnade" Yankee affären, dom har tidigare haft lite ljus men nu är det bare en affär med ljus ifrån Yankee Candle vilket är ett himmelrike för mig.
 
Jag blev kär i just domhär ljusen, alla är mer sommriga och fruktiga dofter som jag för det mesta faller för. Jag håller på att spara mina pengar och försöker köpa så lite som möjligt men vet ärligt talat inte om jag klarar av att hålla mig från att köpa ett ljus, problemet är bara vilket eftersom alla luktar helt gudomligt!! Har ni chansen till att lukta på dom i någon affär, skippa det, annars kommer ni bara bli lika besatta som jag hahah.
Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart ligger den?

2014-04-29 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback