En lista

2014-04-30 // KLOCKSLAG 06:06:08 //

Hur gammal är du?
14.

Hur gammal känner du dig?
Det går upp och ner, ibland känner jag min äldre och ibland yngre.

Vad har du gjort i dag?
Vaknat, ätit frukost och checkat in!
Är du besatt av någonting?
Jag är besatt av mycke!
Är du rädd för blod?
Inte rädd men det är obehagligt.
Vilken färg är dominerande i din garderob?
Rosa, ljusrosa, mörkrosa och skrikrosa hahaha.
Vad har du för storlek i kläder?
XS
Vilken är din favorithögtid?
Tycker inte direkt om någon högtid men måste jag välja, Julen.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Paris, så det går i uppfyllelse om några timmar.

Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Kommer faktiskt inte på något ställe.
Hur vill du tillbringa din pension?
Med någon/några jag älskar.
Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Jordnötssmör, frukt och bär, yoghurt, hahah.
Vem är din favoritkändis?
Justin Bieber, Nash Grier och Cameron Dallas.
Vad är du på för humör just nu?
Trött som fan!!
Vilka världsdelar har du varit i?
Europa, Amerika, Afrika och Asien.
Snarkar du?
Ne, inte som jag vet.

Hur går du helst klädd?
Myskläder eller pyjamas<33
Vilket stjärntecken är du född i?
Vågen.
Vilket är ditt favoritgodis?
Coolabilar, körsbär och sura bläckfiskar.
Vad har du på dig just nu?
Jeans, rosa hoodie och Air Max!
Vilken är din favoritaffär?
Jag köper helst kläder på Brandy Melville och Zara men har ingen direkt favvoaffär.

När vaknade du i dag?
Runt 4.

Vad köpte du senast?
En foundation.
Hur många gånger har du flyttat?
Jag har flyttat 2 gånger.
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska!
Har du någon gång badat naken utomhus?
Haha jadå, men det var ett tag sedan.
Vad åt du till frukost?
En fralla med gurka på, en frukt och vatten.
Var lägger du din mobiltelefon när du sover?
I fönstret bredvid min säng.
Vad var det sista du åt?
Ett äpple.
Är du blyg?
Det går lite fram och tillbaka, hatar att prata inför många människor men det är ändå inte blyghet det hänger på. 
När flög du senast?
I september tror jag, till NY.
Har du någon tatuering?
Nope men vill ha.
Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Ja. Men jag jobbar på att få ut det.
Har du några husdjur?
Jag har en hamster som heter Aslan och försöker tjata till mig en katt hahah.
Vill du gifta dig?
Jaaa!
Var växte du upp?
Där jag bor nu, Örebro.
Vilka är dina största svagheter?
Att jag ser negativt på så mycket.

Har du, eller har haft, något smeknamn?
Agge och bebben.

Vad ska du göra imorrn?
Gå runt i Paris och ha det mys.

Vad har du in din väska?
Kan faktiskt göra ett separat inlägg med det.

Vad shoppar du helst?
Kläder och smink!!
Vilken är din favoritparfym?
Älskar Princess by Wera Wang.

String, boxer eller vanliga trosor?
Halvstring eller vad det nu heter :ppp
Vad sover du i?
En tshirt och shorts.
Nämn tre maträtter du äter ofta?
Pasta, pasta och pasta.
Lugn hemmakväll eller party all night long?
Är mer en hemmakvällstjej.
Tycker du om att fika?
Vem gör inte?
Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?
Aa, allt möjligt. Helst white mocka på starbucks!
Hur ofta städar du?
Rätt så ofta.
Leva nu, längta eller minnas?
Leva nu och längta.
Något du aldrig skulle klä dig i?
Jag vet faktiskt inte.
Vad skulle du vilja ha mer tid till?
Det mesta, jag hinner inte göra det jag vill.
Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi?
Går ut och går!
Drömresemål?
Miami tror jag.
Framtidsdrömmar?
Må bra och ha kul.
Vilket blir ditt nästa köp?
En pyjamas, glömde min hemma :( kan inte leva utan min pyjamas
Hur kommer du spendera semestern?
Med dom jag tycker bäst om och ta det lungt.
Kommentarer
Postat av: drugscalledbooks.blogg.se

Åååå jag älskar Justin Bieber <3 :D :D haha btw. du är så sjukt fin! Döör!!

2014-05-05 @ 22:16:25
URL: http://drugscalledbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback