i sälen

2014-04-16 // KLOCKSLAG 22:48:32 //
Har inte hunnit sagt det men som ni förstår på rubriken så är jag i sälen nu. Pappa åkte upp i söndags men jag ville vara hemma lite av lovet så resten av familjen åkte upp hit idag. Är inte så jätte förtjust längre av att åka skidor då vi är här så ofta och åker.
Vill inte vara den som klagar för att jag är i Sälen så ofta för jag vet att det finns flera som verkligen vill det men tyvärr så kan jag inte glädjas så av det längre. Men ska försöka hitta på andra roliga saker att göra, man måste ju inte åka skidor liksom. 
 
Jag har inte gjort så jättemycket sen mitt förra "riktiga" inlägg eller vad jag ska säga. Var på The Fooo i lördags här i Örebro, hade inte alls några förväntningar över dom. Jag och Olivia hade bara köpt biljetter som en rolig grej men nu i efterhand är jag såå glad över att jag faktiskt fick se dom. Det var verkligen så bra och jag är väll lite smått kär i dom alla. Men jag bloggar senare, kramis!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback