lite kvällsupdate

2014-04-09 // KLOCKSLAG 21:11:50 //

Rätt längesen jag skrev ett vanligt hederligt blogginlägg nu, det har blivit så många tidsinställda på sista tiden för att hinna med blogging. Inte för jag har så mycket roligt att blogga om just nu, gör liksom samma saker dag ut och dag in. Skolveckan hittils har gått rätt bra, vi danselever hade kompledigt i måndags så har bara vart två skoldagar än så länge. 
 
Träffade även min läkare i måndags. Vi har inte träffats på ungefär 3 månader så vi pratade om allt möjligt som hänt i mitt liv den senaste tiden. Har egentligen inte berättat någonting om det här med min "sjukdom", men har valt att ha det lite utanför bloggen plus att jag inte orkade blogga så mycket när det var som värst. Vet inte om jag berättar eller fortsätter lämna det utanför, men det får ta sin tid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback