sunny sunday

2014-04-27 // KLOCKSLAG 12:50:14 //
Hejsan, solen skiner och jag sitter just nu ute i vårat uterum och bloggar lite. Gårdagen spenderades i underbara huvudstaden med familjen. Vi var på musikalen Flashdance som förövrigt var helt okej och gick runt lite i staden. Stockholm är verkligen så härligt, skulle lätt flytta dit så fort jag fick chansen. Staden, vattnet och alla människor, love it! 
Jag fick med mig en grej hem, är så kär i den så det är sjukt. Ska ta kort på den lite senare så håll utkik på bloggen senare idag eller om inlägget komer imorgon. Puss och kram skummbanan!
Kommentarer
Postat av: marina

Låter som en ganska bra dag. :)

2014-04-27 @ 13:03:25
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback