lycka

2014-08-28 // KLOCKSLAG 21:30:13 //
När dessa bilder tog kände jag en stark känsla, lycka. Den känslan kan förändra ens mående och självförtroende så fort. Detta var en perfekt dag, det var i början av sommarlovet, jag var på min absoluta favoritplats med den tjejen jag tycker absolut bäst om. Då känner man lycka. Jag hade då inget att orora mig för, inget att känna ångest över för jag var med personer jag är trygg hos och på ställen jag känner mig hemma.
 
Just precis nu kan jag inte känna den känslan. Jag känner mig inte lycklig. Jag har nu haft två dåliga dagar i rad, idag var det värst. Jag var allt annat än lycklig idag, när jag gick genom den äckliga skolkorridoren full av människor som inte vet någonting. Inom mig bara exploderar det och jag vill bara fly därifrån. Jag tror jag var i skolan i max en timme, om ens det. Inom den timmen kände jag så många känslor. Jag var rädd, ångestfylld, glad över att jag ändå tagit mig till skolan och jag trode på mig själv men sen så tog det stopp. 
 
Ibland går det bara inte, det tar bara stopp och jag vill bara fly. Det är viktigt att puscha sig själv men det går till en gräns och idag nådde jag den. Det är en ny dag imorgon och jag vet att det bara finns en sak att göra, kämpa och göra så mycket jag kan för att få känna min lycka igen för den finns där, jag har känt den förut och nu vill jag känna den igen.
Kommentarer
Postat av: Celine

Usch vad jobbigt :( Jag hoppas att det blir bättre!

2014-08-29 @ 15:08:55
URL: http://celinelf.se
Postat av: Sandra

Hej! Du är verkligen inte ensam om att ha det jobbigt i skolan, själv har jag börjar 1 an på gymnasiet nu och det är typ det värsta jag gjort. Lämna hela klassen och alla fantastiska lärare! Jag har alltid älskat skolan, i hela högstadiet men det ändrade sig när jag började på gymnasiet, allt var så annorlunda. Du själv går i 9an nu va? Säger bara ta vara på tiden !!!!!! Själv har jag oxå ganska mycket problem i skolan, framför allt med matten, har haft F ett antal gånger men klarade mig in i gymnasiet men små marginaler... Och nu är matten ännu svårare! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har vääldigt dåligt självförtroende så det har på verkat mycket och det gör det fortfarande. Men det är bara att se framåt och försöka tänka så positivt man kan. Jag vet ju inte vilka problem du har i skolan men ville bara förmedla mina,kan vara skönt att skiva av sig i bland och oxå påpeka att du inte är den enda som har problem i skolan ;) hoppas allt löser sig för dig!! Kram :)

2014-08-29 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback