podcasts

2014-08-25 // KLOCKSLAG 15:50:04 //
Podcacasts är nog det bästa att göra när man vill sysselsätta tiden(förutom att läsa om man är en bokslukare som mig), det är liksom bara att koppla i hörlurarna och lyssna, man får sån motivation och man får höra sånna otroliga ord. Jag lyssnar genom appen podcaster som finns gratis i Appstore.
 
Andreas och Mathildas blogpod är min absoluta favorit. Jag totalälskar hur naturligt dom pratar med varandra, det blir verkligen som om man sitter på ett fik med dom och bara lyssnar och inte att det är något dom spelat in i förväg med ett ämne förbestämt. 
Michaela och Dashas blogpod var nog den podd jag började lyssna på. Dom håller sig till ett och samma ämne, kärlek. Deras röster är så härliga och lyssna på och är det några som säger kloka saker är det just dom. 
Alex och Sigges podcast är en podcast som jag bara älskar att lyssna på, dom babblar om så mycket och jag tycker bäst om att lyssna på denhär när jag cyklar till skolan då man sjunker in i deras disskution och glömmer bort allt runt omkring. Denna pratade Andrea om i deras podd och eftersom jag tycker om henne så mycket och är väldigt lik henne så var jag tvungen att lyssna och blev sedan fast.
#hashtagPODD är den podden jag nyligen börjat lyssna på, man får så sjukt mycket pepp i den och man blir allmänt glad och sprallig när man lyssnar på den. Sarah Tjulander för övrigt verkar vara en sådan härlig och självsäker person vilket gör att man själv blir motiverad till att bli den starka personen alla strävar efter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback