2014

2014-12-30 // KLOCKSLAG 11:52:53 //
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja gud verkligen, både saker jag ångrar och inte ångrar.
 
Hur har ditt 2014 varit?
 
Jag måste nog säga att mitt 2014 varit hemskt. Jag har inte alls mått bra, jag har fått yttligare en diagnos och varit borta från skolan i "" veckor. Samtidigt har jag haft några riktigt lyckliga stunder som jag är så tacksam över.
 
Vad är din största framgång 2014?
Insett att det faktiskt finns bra saker i allt, ser man dom små bra sakerna bygger man upp stora bra grejer.
 
Blev du kär i år?
Ja.
 
Bästa köpet? 
Tror nog det är min 50 mm f/1.8 objektiv, har använt det konstant sedan jag köpte det.
Vad spenderade du mest pengar på? 
Har lagt sjukt mycket pengar på mat men tror jag lagt mer pengar på kläder och smink faktiskt.
 
Vilka länder besökte du? 
Kreta, Paris, USA, och Dubai.
 
Största musikaliska upptäckten? 
Öppnade upp mina ögon för både Miley Cyrus som jag totalälskar.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja, alla lov jag fått. Det är ren gjädje, att inte behöva känna pressen och stressen. Jag skulle kunna rabbla upp flera saker, men tror att det är små "skitgrejer" i andras ögon om jag ska vara ärlig.
 
De bästa nya människorna du träffade? 
Thilde, asså omg. Vad skulle jag göra utan den människan seriöst, älskar henne så himla mycket. Började även träffa flera tjejer i klassen som jag är så glad över, riktiga små lyckopiller.
Vad önskar du att du gjort mer? 
Måste nog säga, varit i skolan. Jag har försökt så gott jag kan men självkalrt önskar jag att jag klarat av mer.
 
Bästa minnet från 2014? 
Västkusten med Saga, har så många fina stunder men det var så härligt. Sommaren överhuvud taget var underbar.
 
Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? 
Vill må bättre, och känna ork till att göra fler saker.
 
Vad fick dig att må bra? 
Mina närmaste vänner. Måste även säga mitt ex, den tiden vi var tillsammans bätte jag så jädra bra.
 
Favoritprogram på tv? 
Har helt ärligt inte kollat på tv under detta år, tycker mer om att kolla på filmer och serier.
 
Vem saknade du?  
Min Farmor.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? 
Tro på mig själv och på att jag klarar mer än vad jag tror.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback