friday night

2014-12-05 // KLOCKSLAG 23:55:48 //
Insåg just när jag la mig ner under täcket med magen på magen att jag faktiskt måste upp och tvätta bort sminket innen jag får sova, i-landsproblem.se.
 
Har iallafall lagt mig i sängen nu med en kopp av mitt nya favorit te efter ytterligare en runda av att vända upp och ner på mitt rum på jakt efter min fjärris. Helt sjukt hur jag kan lyckats slarvat bort den igen, och ändå tänker jag hela tiden att jag ska lägga den på samma ställa. Det gick inte så värst bra med den idén.
 
Planerna för imorgon är att plugga som sjutton och även försöka bli av med mitt halsont. Började känna av det igår och idag är det mycket värre. Att ha ont i halsen är verkligen inte kul, det gör ont hela tiden och man tappar lusten till allt, usch. Hade hellre vart frisk och superpluggat i några timmar och sen försöka hitta julkänslan, måste verkligen köpa julklappar!!
 
Ska väll ta tag i vad jag måste innan jag får krypa ner igen i sängen med myspyjamasen och en bok eller podcast, godnatt på er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback