goodnight

2014-12-01 // KLOCKSLAG 22:05:07 //
Tänkte skriva av mig lite innan jag snart går och lägger mig, eller jag gar redan krupit ner i min underbara säng. Som ni ser på bilderna har jag äntligen satt upp en sänghimmel över sängen, jag har letat som sjutron överallt men hittade äntligen en som är så mysig. Så nu sover jag som en prinsessa.
 
Vill även ta upp orsaken till min bloggning, har inte mått speciellt bra på sista tiden och har på något konstig vis även tappat lusten för att skriva. Den lusten har kommit tillbaka nu och jag är faktiskt supertaggad på stt skriva.
 
Jag kan ju absolut inte låta denhär dagen glida förbli utan att jag tar upp att det nu är december. Tiden har verkligen gått så fort i år, och jag tror faktiskt inte jag är den ändå som tycker det. 
Mina små juldekorationer är uppe, julkalendern framme och jag försöker få fram julkänslan så gott det går. Min jul blir lite annorlunda iår med det ska jag snart berätta om. Nu ska jag läsa något kapitel och sen sova, sussa gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback