mycket att göra

2014-02-24 // KLOCKSLAG 18:58:50 //
igga att jag ser ut som en rutten tomat
 
Hejsan hoppsan, det känns verkligen såå mysigt att vara tillbaka här. Låter så fult men det är här min blogg ska vara från och med nu, tänker inte ens tänka tanken att byta för kommer ändå bara vilja byta tillbaks har jag äntligen insett. Har supermycket insperation på inlägg jag ska ta och göra men måste bara hitta tiden. 
Nu har skolan börjat igen vilket leder till mindre tid att blogga på, vill verkligen lyckas med både skola och bloggen men just nu måste skolan faktiskt gå först. Planerar jag min tid rätt borde jag hinna med allt jag vill så tillslut kommer allt bli perfekt.
 
Slutade kl.4 idag med att jag gick hem lite mer irriterad än vad jag brukar vara, är alltid irriterad på allt och alla när jag slutat just för att jag är så trött men idag var ingen rolig dag. Har pluggat sedan jag kom hem men orkade inte mer för idag så ska äta och sedan sätta mig med bloggisen,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback