Mig

2014-03-10 // KLOCKSLAG 19:24:00 //
Känner att jag glider mer och mer ifrån bloggen. Då menar jag inte att jag inte uppdaterar så mycket jag kan utan att jag inte öppnar mig lika mycket längre. Jag har ju bloggat länge, flera år, och jämför man med mina gamla inlägg kunde jag på något sätt skriva mer vad jag gjorde och inte lämna så mycket saker utanför. Det var helt enkelt som en dagbok, sedan är det ju vissa saker jag inte skrev då också men känner att jag inte skrivet någonting längre.
 
Kollar man igenom mina senaste inlägg är dom på något sätt så ytliga och inte alls personliga, visst, jag kunde egentligen skriva vad som helst förut när jag hade typ 3 läsare men det borde inte vara någon skillnad ändå. Jag tänkte börja bli lite mer personlig i min blogg, skriva mer om mig och mitt liv. Jag har verkligen inte något intressant liv men jag har ändå åsikter och saker jag vart med om som jag förr eller senare kommer kunna skriva ut.
 
Jag älskar verkligen bloggar som skriver åsiktsinlägg och personliga inlägg, man får en sån bättre bild utav människan och jag har på senaste tiden hört en hel del saker som verkligen inte är sanna som jag faktiskt vill ta tag i och nu faktiskt visa vem jag är.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback