ny locktång

2014-03-22 // KLOCKSLAG 19:32:00 //
Har velat haft en sådan här lite tjockare locktång riktigt länge för att kunna få till slarviga och enkla lockar.  Mammsen köpte en i förrigår till Majs så kommer andvända den flitigt jag också. På bilden lockade jag håret jätteslarvigt på typ 5 min, så det går jättefort och man får till naturliga lockar.
 
Den värms upp fort och har flera olika lägen att välja på beroende på hur ens egna hårtyp är vilket är väldigt bra för mig som har så pass tjockt och kraftigt hår. Tipsar den här locktången till er som letar efter en som lockar snabbt och ger fint svall.
Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kostade den? letar efter en locktång som inte är allt för dyr :)

2014-04-01 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback