mina dagar just nu..

2014-11-19 // KLOCKSLAG 12:12:00 //
Om jag ska vara helt ärligt bor jag just nu i min säng, jag pluggar, äter, dricker, läser, bloggar och lyssnar på musik/podcasts. Jag gör knappt mer än det om dagarna för tillfället. Vi har nämligen prao i skolan men jag är istället hemma och försöker skriva lite uppsatser och pluggar istället, just nu är det viktigare för mig än att vara ute på en arbetsplats. 
 
Är just nu inne på min första paus från pluggandet som kanske kan ha blivit en aning längre än vad den skulle så jag ska faktiskt försöka sätta igång. Vill mer än gärna blir klar med allt detta så jag inte har något mer att tänka på just nu.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin och inspirerande blogg du har! :)

2014-11-19 @ 12:23:45
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback