The hunger games: Mockingjay

2014-11-24 // KLOCKSLAG 16:41:29 //
Sf bio skriver detta om filmen: Vi får följa vår hjältinna Katniss Everdeen när hon leder Panems tolv distrikt i ett uppror mot den korrupta huvudstaden Capitol.Kriget som kommer att avgöra Panems öde eskaleraroch Katniss måste bestämma sig vem hon kan lita på och göra allt som krävs för att skydda sin familj och sina vänner.
 
Jag som har läst böckerna och blivit positivt överraskad varje gång av filmen hade självklart riktigt höga förväntningar för denna film. Jag måste säga att jag blev riktigt besviken, tyvärr. Dom hade inte tagit bort scener men däremot hade dom dragit ut på det hela riktigt mycket. Jag tyckte samtidigt inte filmen var dålig, men den hade helt klart varit bättre. 
 
Jag förstår inte riktigt hur dom ska hinna med resten i nästa film då det är i den delen allt händer, enligt mig. Det var just därför jag trode dom delat upp det, för att få med allting. Jag hoppas nästa film blir bättre och hoppas få se Peeta mycket mer ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback