bättre sent än aldrig

2014-10-22 // KLOCKSLAG 23:18:03 //
Posar härligt med mina favvo kossor.
 
Jag borde egentligen sova nu, men har haft så himla mycket att fixat med ikväll så glömde helt bort tiden. Var hemma från skolan idag och om jag hade varit smart hade jag använt den tiden till allt men den orken fanns inte. Istället har jag sprungit runt nu ikväll och packat det sista, hets-städat mitt rum, försökt skriva tidsinställda inlägg och försökt att andas där emellan. Nu kan jag nog säga att jag är klar men paniken och ångesten bubblar upp i mig ändå så ska läsa lite för att försvinna in i en annan värld och sedan kunna somna. Hoppas ni haft en härlig dag, puss och godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback