favoritplatsen

2014-10-09 // KLOCKSLAG 21:43:00 //
Min absoluta favoritplats i mitt rum är helt klart hörnet där jag har min säng. Självklart är ju sängen favoritstället, speciellt med mina mysstrumpor på och en gosig katt bredvid mig. Har även fallit rejält för yankee's höstljus, fick detta av min älskade syster i födelsedagspresent och det luktar så sjukt gott.
 
Här har jag varit till största delen av dagen idag, gick hem från skule runt 11 pga att jag hade så sjukt ont i magen och i tänderna/huvudet. La mig och kollade på TVD som jag försöker kolla ikapp på samtidigt som jag åt lite, efter somnade jag och sov ett litet tag. Jag följde sen med mamma upp på stan för att byta en födelsedagspresent och sen har jag bara legat och slöat i sängen. Jag är ändå hur trött som helst så ska nog lägga mig och läsa nu ett tag tills jag somnar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback