my birthday

2014-10-07 // KLOCKSLAG 21:50:02 //
Fina rosor mamma köpt för min födelsedag, rosor måste nog vara den finaste blomman enligt mig. Försökte ta bild på dom kl. 5 då det tragiskt nog redan börjat bli mörkt, hur tråkigt är inte det? Förstör det ljusa ljuset ju, men jag försöker hitta ny teknik. Vill kunna fota fint även fast det inte är dagsljus, övning ger färdighet.
 
Väcktes iallafall imorse av sång och med att öppna lite paket. Låg sedan och drog lite i sängen tills jag till sist tog tag i mig själv och åkte iväg till skolan. Skolan var helt ok, gjorde ett prov som gick helt okej så det känns bra. Jag hade inga planer alls för idag så mamma bjöd hit några och vi åt tårta och firade mig. Har haft en jättefin födelsedag, älskar dom jag har omkring mig så himla mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback