rätt så tidig morgon

2014-10-19 // KLOCKSLAG 11:29:18 //
Vaknade hyfsat tidigt idag för att vara jag. Brukar sova till  typ 11.00-11.30, och idag vaknadea jag runt 9. Låg kvar lite i sängen och gick sedan upp och gjorde chailatte och lite annat gott och åt det medans jag kollade på TVD. 
 
Planerna för idag då? Jag ska upp på stan en snabbis med systern min, spela in en video, redigera en annan video och sedan kanske gå ut på en promenad. Självklart ska jag blogga också, så det blir en helt vanlig och enkel söndag för mig. Hoppas ni får en bra söndag.
Kommentarer
Postat av: felicia

låter som en mysig start på dagen :)

2014-10-19 @ 13:29:37
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback