år sedan

2014-09-17 // KLOCKSLAG 20:13:00 //
Ohgoosh, hittade dessa bilder på macen av någon konstig andledning (hade inte äns den här datorn då) och jag tycker jag ser så annorlunda ut. Det har ända bara gått ett år sedan bilden togs, tror den är tagen i början av vintern eller slutet av vintern. 
 
Vet att jag inte alls bloggar bra nu när skolan börjar, just nu vill jag ända bara blogga hela tiden men har ingen tid åt det hur mycket jag än försöker planera. Jag har dock haft riktigt mycket nu i veckan och är oftast jättetrött när jag kommer hem. Men hur länge jag än försvinner från bloggen kommer jag alltid komma tillbaks, jag älskar dethär och ser inte mig själv utan bloggen.
Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilken fin outfit :)

2014-09-17 @ 21:02:12
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback