lördags aktivitet

2014-09-27 // KLOCKSLAG 17:43:00 //
Det bästa som finns är lördagar utan några måsten och planer. Jag vaknade runt 10 idag och gjorde iording en stor och mycket god frukost och åt den framför ett avsnitt TVD. Slutade kolla på det av någon konstig andledning och försöker nu komma på vart i serien jag var, det kommer sluta med att jag kollar om från första början om jag känner mig. Jag har även hunnit med en snabb sväng till Marieberg och fick med mig lite härliga grejer hem. Majsen och jag tog även en liten tripp till hemmakväll så nu sitter jag och gottar mig med lite godis, nötter och godaste Festisen.
 
Pappa hittade Majas "gamla" pillow pets kossa i våran vind och jag drog på jakt i hela huset för att hitta den stora kossan. Hittade den sedan på exakt samma plats där den lilla var efter ett litet tag så nu har jag en hel familj att sova med inatt. Ja, jag är snart femton och sover med gosedjur.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback