sunday evening

2014-09-07 // KLOCKSLAG 19:01:01 //
Hej finisar, är nu hemma i Örebro igen efter en fullspäckad helg i Västervik. Jag fick en fråga om varför vi skulle till just Västervik när jag skrev om det i förra inlägget. Mamma bodde där som liten och hon fyllde år i helgen så hon kom på idén att åka dit. Jag har varit i Västervik en gång tidigare, och ska jag vara ärlig är det ju inte världens roligaste stad direkt men lite mysigt är det iallafall. Vi tog några stopp på vägen hem, dels Cloetta "fabriken" och Brämhults musteri. Superhärligt men somsagt är det skönt att vara tillbaks i sitt egna rum.
 
Kvällen planer är rätt få, ska fixa mina naglar som just nu är katastofala, duscha och läsa i en bok från skolan. 99% säker på att jag får in tid för att blogga där emellan, har riktigt bloggsug just nu.
Kommentarer
Postat av: Celine

Ser lyx ut!

2014-09-07 @ 19:41:44
URL: http://celinelf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback