två x två

2014-09-02 // KLOCKSLAG 19:34:02 //
Andra september idag då, det känns ju lite tråkigt att det officiellt är höst nu och att man vet att det kommer bli kallare om dagarna. Det är rätt kallt redan nu, speciellt på mornarna, hatar kyla. Det finns ju inget att göra åt så det är bara att göra det bästa av situationen. 
Jag hade mitt andra danspass idag och det första igår, känns super. Från att inte dansat någonting på några månader till att dansat tre pass på två dagar är rätt så jobbigt och det känns i benen när två av passen var balett. Igår dansade jag lyrisk jazz vilket var så sjukt kul, älskar den stilen och det passar mig perfekt. Idag hade jag först balett i skolan och sedan efter skolan som jag just nu har olika tankar om men jag kommer fortsätta att kämpa, det går ju med lite hopp. 
 
Det är rätt mycket i skolan enligt mig, jag sätter sådan press på mig samtidigt som jag inte har energi till att sitta och plugga och verkligen koncentrera mig. Men allt går om man vill så jag kämpar och det tycker jag att ni också ska för allt går faktiskt om man tror på sig själv.
Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Fina sängkläder :)

2014-09-03 @ 08:46:56
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback