ytterligare en måndag

2014-09-22 // KLOCKSLAG 20:57:18 //
Mitt mumsiga mellis jag åt precis innan jag stack iväg till dansträningen. Har snöat in mig rejält på chailatte på sista tiden, så sjukt jäkla gott!!!
 
 
Fick sluta några minuter tidigare pga. mitt utvecklingssamtal vilket alltid är lika trevligt. Jag och mamma åkte sedan och handlade, jag fick med mig världens gosigaste filt hem. Jag fryser så sjukt mycket om nätterna, det har blivit jätte kallt så fort nu på sista tiden så kroppen har väll antagligen inte vant sig. 
Dansen gick bra även fast jag var hur trött som helst, tror nog jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Ska upp hyfsat tidigt imorgon och åka till vårdcentralen, hur kul är inte det när ma har studiedag?? wihoo.
Kommentarer
Postat av: Aina Strand

Mums :D

2014-09-22 @ 21:16:10
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Julia

åhh gud vad fin blogg du har <3

2014-09-24 @ 13:35:09
URL: http://juliaanderssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback