dag med full fart

2015-04-26 // KLOCKSLAG 22:08:00 //
Har verkligen inte hunnit blogga idag förnst nu. Min yngsta kusin har varit här under helgen och idag har det varit fullt upp. Har egentligen inte tid nu men jag offrar min sömn för er<33 Mellan allt spring fram och tillbaks bland spel och pussel hann jag med en tur till xxl och stadium, är jättenöjd med det jag fick med mig hem så tänkte visa det i ett inlägg senare.
 
Den kommande veckan blir nog helt okej, imorgon ska vi på bio med klassen och på tisdag ska vi till Stockholm med klassen. Det ska verkligen bli jättekul och går allt som det ska kommer jag äntligen få träffa en utav mina underbaraste vänner som inte bor nära mig. Annars blir veckan vanlig och jag ska få in gymmet och bloggen mellan allt annat som händer. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback