det bara tar stopp och allt bara exploderar

2015-04-08 // KLOCKSLAG 20:06:09 //
Ibland blir det för mycket, ibland så tar det faktiskt stopp och då går det inte att hålla ut längre. Idag var en sådan dag. Även fast allting gått bra, jag har klarat av första skoldagen efter lovet och helt ärligt tyckt det varit så kul att vara tillbaka bland alla vänner så bara försvann all luft när jag kom hem. All ork bara försvann och all ångest bara pumpades ut i min kropp och det bara gick inte längre. Ångesten som bara hugger i magen och huvudet som bara dunkar blev för mycket. Tårarna som inte slutar och lungorna som hulkar efter luft samtidigt som gråten bara tar över. 
 
Idag var en sån dag då allt bara tog över mig och jag bara vill krypa ner under täcket i ett hål under jorden och bara sova. Men jag vet att det är okej för jag mår inte bra och tillslut måste man komma till en punkt då man faktiskt inte kan ta mer och kroppen säger ifrån.
 
Nu ska jag försöka stänga av tankar och all ångest och istället försvinna ner under täcket med en kopp te, kissen och en bok. Imorgon är en ny dag och även om idag inte var bra ska den inte få förstöra min morgondag.
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas verkligen verkligen att du mår bättre snart. <3

2015-04-09 @ 09:22:36
Postat av: Kerstin

Fina Agnes, du kämpar så tappert med allt du bär inom dig. Jag känner igen en del av det du beskriver och jag vill skicka dig lite hopp. Du kommer alldeles säkert att hitta ett sätt att vinna över din ångest. Titta på hur naturen beter sig nu i vårens tid. Det som varit dött får nytt liv, och växterna bär livet o kraften inom sig. Du är en del av det, du bär på samma sätt livet och kraften och kärleken inom dig. Må kärleken följa dina steg! Från Kerstin, vän till din mamma genom 98or

2015-04-09 @ 10:26:42
URL: http://www.stahlbrands.se
Postat av: Anonym

Bara & fortsätta kämpa! Håll ut Agnes, det löser sig. Du är en jättefin och toppen tjej glöm aldrig det, och glöm aldrig att du har personer runt om dig som bryr sig om dig.<3 <3 <3 Sov gott

2015-04-21 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback