Från Spanien

2015-04-03 // KLOCKSLAG 17:48:05 //
Har försökt publicera detta inlägg flera gånger nu så snart ger jag upp. Har alltså supersegt internet här borta och så fort jag försöker kraschar allt typ. Jag har det iallafall jättebra, det är perfekt värme och stranden där vi bor är så fin. Vi var även ute på en liten "utflykt" i tisdags då jag inte kunde motstå lite shopping. 
På söndag kväll kommer vi hem och det ska bli skönt att få sova i sin egen säng och träffa mina saknade kompisar igen. Men mest av allt längtar jag efter bra internet, lol. Bloggar när jag kommer hem igen, puss.
Kommentarer
Postat av: Serafina

du är jävligt stark och bäst ska du veta

2015-04-04 @ 21:58:24
URL: http://serafinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback