svartvitt

2015-02-16 // KLOCKSLAG 21:59:23 //
Alltså min kärlek för svart-vita bilder har blivit så stark på sista tiden. Alla bilder blir bra så fort man lägger på ett svartvitt filter. Favorit filtret är X1 i VSCOcam.
 
Befinner mig just nu i Sälen och i början av mitt sportlov, det känns riktigt härligt faktiskt. Att vara i Sälen är inte riktigt min grej men jag har med mig bra böcker och imorgon kommer några vänner upp hit till oss så det blir nog helt okej. Denna gång gjorde jag något jag aldrig någonsin gjort, jag lämnade kameran hemma. Ångrade det så fort jag satt i bilen, känns så tomt nu. Men jag tror nog att jag klarar mig, brukar ändå aldrig använda den så mycket när vi är här.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback