todays

2015-02-22 // KLOCKSLAG 22:00:53 //
Idag har jag gjort allting jag inte skulle göra idag. Jag vet inte men det slutar alltid så när jag kvällen innan sagt till mig själv att morgondagen ska bli effektiv. Jag vaknade runt 6 hemma i min egna säng utav att kissen ville in till mig och somnade sedan om till 9. Iprincip hela dagen har jag sedan spenderat i min säng med min favoritpyjamas och inte gjort ett skit. Inte alls bra men det är sånt som händer om man heter Agnes. 
 
Imorgon börjar iallafall skolan, känns inte ett dugg bra faktiskt. Tycker verkligen det är så sjukt jobbigt att komma iväg till skolan just nu och nu efter en veckas lov känns det bara jobbigare... Aja, hoppas jag vaknar glad och pigg imorgon och får mer gjort än vad jag fått idag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback