kvällsunderhållning

2015-01-18 // KLOCKSLAG 20:58:56 //

Vad har du på dig?

Blåa Jeans och min Juicy T-shirt.

 

Vad önskar du just nu? 

Önskar mig sommar och att få känna mig lycklig i mig själv.


Vad ska du göra imorrn? 

Elev för en dag på gymnasieskola och sen möte med skolan.


Och ikväll? 

För mig som har skola imorgon är kvällen iprincip slut, men ska duscha och sen krypa ner i sängen!

 

Vem saknar du? 

Jag saknar myskvällar och min Farmor.

 

Senaste köp? 

Mat<333


Vad skrattade du senast åt? 

Skrattad åt Thilde, hon var så fin i sin mössa idag.

 Vad grät du senast åt?
Igår, jag gråter åt allt och ingenting.
 
Vem sov du senast med? 
Min älskade Saga.
 
Vad läser du just nu? 
Låt Vargarna Komma & The Golden Year.
 
Senast sedda film? 
Kollade på Rädda Willy på jullovet, kollar mest på seirer just nu.
 
Vilken svordom använder du mest? 
Jäklar och fan.
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Min syster.
 
Senast 3 inkomna sms?
skickade en bild till mig själv
"måste lägt den dör när jag skulle ta ut nö" - från en gruppchat
"aaa" - från Saga
 
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Yaay"
Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar och vattenmelon, asså livets frukt.
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
Ingen speciell som jag kan komma på, hahaha.
 
Vad är du rädd för? 
Att bli lämnad ensam och massa småsaker.
 
Blir du lätt svartsjuk? 
Måste nog säga ja på denna. Har börjat jämfört mig väldigt mycket med andra på sista tiden och vill ha det dom har som inte jag har.
 
Din favoritkaraktär ur en serie? Blair Waldorf ur Gossip Girl.
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Är aldrig inne på facebook längre så har faktiskt ingen aning.
 
Vilket språk hade du velat lära dig? 
Vill kunna Italienska och Franksa, tycker dom språken är så himla fina att lyssna på.
 
Vart vill du åka just nu? Amsterdam eller något varmt land.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback