060715

2015-07-06 // KLOCKSLAG 21:26:22 //
 
Sånna dagar som idag saknar jag verkligen Grekland, hatar Sveriges typiska sommarväder. Idag har det alltså regnat till och från hela dagen och det har varit lite småkyligt. Jag och några vänner trotsade vädret och träffades uppe på stan vilket slutade med en väldigt lång fika på vårat standardställe. Har förövrigt också varit hos min sjukgymnast idag och fick ännu en massa övningar för mina knän, yippie. Så de ska jag ta tag i och göra nu och sen ska jag tända lite ljus, fixa och mysa till det i mitt rum som är allt annat än mysigt jus nu.
 
Hade tänkt uppdatera bloggen igår men mådde fruktansvärt dåligt igår. Var riktigt yr hela dagen och mådde illa senare på kvällen, jättetrött var jag också även fast jag sovit okej sista dagarna så låg mest i sängen och vilade och gömde mig för sol och värme.
Kommentarer
Postat av: Petra

Är inte du & hon saga venner längre? Ni verkar inte vara längre

Svar: Nej det är vi inte
Agnes Janson

2015-07-09 @ 21:38:52
Postat av: Matilda

Vilken underbar bild!

2015-07-21 @ 20:44:36
URL: http://ttilles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback