när inte allting fungerar som det ska

2015-07-02 // KLOCKSLAG 16:50:17 //
Äntligen så börjar jag få saker och ting att fungera så som jag vill. Efter vi kom hem uppdaterade jag min dator och väldigt mycket slutade fungera och började krångla. Ska jag vara helt ärlig orkade jag inte bry mig då jag verkligen inte haft speciellt mycket energi de senaste dagarna. Jag har haft väldigt mycket att planera och fixa samtidigt som solen skiner iprincip varje dag och allting har mer eller mindre krockat ihop.
 
Nu börjar jag få allting rätt och jag kan äntligen börja redigera bilder och videos nu igen. SÅ nu vet ni att jag faktiskt lever och att allt börjar falla på plats.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad kul, längtar efter nya videos!!

2015-07-03 @ 14:19:12
URL: http://johannaerikssn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback