tusen år senare

2015-07-28 // KLOCKSLAG 20:25:13 //
 
Tror aldrig jag gått såhär långt utan att bloggat förut och måste erkänna att det varit lite skönt vissa dagar. Samtidigt som jag känner rätt så mycket ångest över att jag inte lyckats hålla bloggen uppdaterad och att jag inte heller sagt något. Jag har dock faktiskt inte hunnit, sommarlovet tog liksom över vilket är positivt ioförsej.
 
Imorgon åker jag och min familj till Öland och ska vara där några dagar, mest för att bara hitta på något och inte bara vara hemma. Sen kommer jag bara vara hemma under en dag och sedan åka iväg till västkusten i två veckor. Sen börjar ju skolan helt enkelt igen och detta sommarlov är över och jag börjar gymnasiet??! Det känns helt sjukt att lilla jag ska börja gymnasiet.
 
Just nu då, jag håller på att få min dator att fungera som jag vill samtidigt som jag verkligen behöver packa till imorgon. Egentligen så vill jag helst lägga mig i sängen och kolla på en film och somna till de men icke sa nicke.
Har problem med att sortera och organisera bilder i min dator då allt blivit kaos och program funkar inte och hit och dit. Vill verkligen få det att fungera då jag har massvis med semesterbilder att redigera och vet att det kommer bli mer nu sista veckorna av sommarlovet. Aja, det löser sig alltid. Hur har eran sommar varit??! Trots att den ej är slut än ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback