summer break

2015-06-09 // KLOCKSLAG 18:27:45 //
Avslutade dessa tre år med tårar, jag har fått världens finaste vänner tackvare denna klass. 
Som perfekt start på sommarlovet sken solen som den verkligen inte gjort på länge. Jag och några tjejer gjorde en invigning av wayne's sommardrickor som var helt underbara. Tipsar deras vattenmelons lemonade!!
Sist men inte minst åt vi lunch på en superrestaurang och hade det mysigt. Jag har nyss kommit hem från en audition och ska strax kila ut igen och träffa tjejerna igen i en park för grillning och allmänt mys. Helt perfekt start på mitt sommarlov!!
Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Vad härligt med lov och hoppas din audition gick bra! :)

2015-06-09 @ 20:24:47
URL: http://sannawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback