ni<3

2015-03-24 // KLOCKSLAG 14:30:00 //
När jag loggade in eftar ett inte vart inloggad här på bloggen på ungefär en vecka så loggade jag in till denna undebara kommentar. Att bara läsa något sånt här som kanske ser så litet ut i era ögon gör mig så fruktansvärt glad. Jag blir varm i hela kroppen och kan sedan bokstavligen leva på detta i flera dagar. 
 
Det är detta jag vill åstadkomma. Jag vill inte att ni ska tro jag har det perfekta livet och mår hur jäkla bra som helst, men det är riktigt lätt att det bara är det bloggare når ut med. Jag försöker vara så ärlig och öppen jag kan mot bloggen och det är så mycket jag vill få skrivet som jag inte vågar. Men på grund av er som kommenterar och säger att jag faktiskt är er förebild så går jag upp ett steg närmare målet och vågar vara lite ärligare mot er.
 
Ni är bäst och jag älskar att göra det jag gör när jag har er.
Kommentarer
Postat av: Siri

Åh, min kommentar hihi

2015-03-25 @ 07:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback