blueberry boost

2015-05-07 // KLOCKSLAG 22:48:12 //
Har gått och varit otroligt sugen på blåbär ett långt tag. Typiskt nog hade dem inga färska blåbär i affären så jag kom på den smarta ideén att jag kunde köpa frysta och göra en smoothie. Blev inte direkt samma grej såklart men gott var det. Sen kan man ju inte låta bli att älska den blåa tungan man får av att äta blåbär<3
 
Har btw en massa inägg som jag vill skriva just nu på hjärnan. Så nu har jag tagit tag i mig och faktiskt skrivit ner mina ideer så jag inte glömmer det igen. Jag hoppas att jag får tid nu i helgen att skriva lite så jag kan få upp lite mer roliga inlägg nu här på bloggen. Jag vet själv hur uttråkat det blir med sånna här inlägg hela tiden. Nu måste jag iallafall gå och lägga mig så jag inte är helt död på matte nationella imorgon, puss och kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback