jag längtar..

2015-05-20 // KLOCKSLAG 23:17:08 //
Jag längtar så efter sommarlovet, få vara uppe hur länge man vill men även kunna få vakna när man vill utan att känna någon som helst press eller krav. Jag längtar till Grekland i sommar, få ligga i värmen på en strand med turkost hav men även att få åka runt på ön och upptäcka platser med min familj och kameran. Jag längtar till att få komma ner till Västkusten igen, gärna med mina bästa vänner. Jag längtar till gymnasiet, så sjukt att jag längtar till skolan men jag längtar så efter gymnasiet, nya vänner och en helt ny skola där bara bra saker väntas. Jag längtar helt enkelt till så mycket just nu och saker kommer bara närmare och närmare och snart är dagarna inne.
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium och vilken linje ska du gå?

2015-06-22 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback