Skolavslutning

2015-05-15 // KLOCKSLAG 22:32:46 //
                        |HÄR|                                         |HÄR|                                          |HÄR|                                          |HÄR|
                         |HÄR|                                                 |HÄR|                                                    |HÄR|                                                    |HÄR|
Om ni letar efter en klänning till årets skolavslutning tycker jag verkligen ni ska kolla in Nelly.se. De har flera olika fina klänningar i alla modeller och färger, jag själv tycker det är så fint att ha en klänning med lite färg istället för vitt till skolavslutningen. Jag har redan min skolavslutningsklänning och balklänning klar sedan flera veckor tillbaks men annars skulle jag lätt velat gått runt med någon av domhär.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback